Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Θα με σκοτώσω πρώτη!!! Δε θα προλάβεις, "δολοφόνε"!!!

Κρατάω ένα μαχαίρι. Με την κόψη του προς τα μέσα. Και ενίοτε το χρησιμοποιώ κιόλας. Και σε φοβάμαι που έχεις νεροπίστολο.....
Σε είδα άβουλη...Και μου καθόρισες τη ζωή.
Και έχουμε κοινό αναγνωριστικό......
Κάτι βλέπω λάθος.....Τ' αντίθετά τους που είναι όμοια.
Είναι που τα μάτια μου τα βαλαν στο πρόσωπό μου. Κι είναι που τα δικά της κοιτούσαν μόνο εμένα. Κι έβλεπε καλά.... Κι είναι που τα δικά του ήταν στην πλάτη. Τι κι αν έβλεπαν καλά; Κι εγώ έμεινα με μια πλάτη και τέσσερα μάτια. Για προφύλαξη ή για καχυποψία; Ασφαλής τόπος; Ο χωρίς μάτια. Ο με τα γυαλιά μου! Ασφαλής τόπος. Ασφαλείς στιγμές. Ασφάλεια.... Θες μήπως να με ξαναρωτήσεις  για τη δυσκολία μου;
Αντικατάσταση! Πήρα προχτές ένα μίξερ. Ήταν προβληματικό. Πήγα πίσω και μου το αντικατέστησαν. Δε θα πετύχαιναν οι συνταγές. Κι ήθελα να σε ρωτήσω μιας και το φερε η κουβέντα: Στις προβληματικές εμπειρίες κάνεις πάλι το ίδιο; Αντικατάσταση για να πετύχει η συνταγή; Μπα....βλακεία έκανα και στο μίξερ που το αντικατέστησα. Έπρεπε να το διορθώσω! Αλλά το πλήρωσα γαμώτο! Και δεν έφταιγα κι εγώ για το πρόβλημα γαμώτο! Ακούς γαμώτο; Λες να το χάλασα εγώ στο δρόμο; Καμιά απότομη κίνηση; Τι φταίνε και αυτοί οι κακόμοιροι οι εργάτες που το έφτιαξαν; Ένα μεροκάματο βγάζουν κι αυτοί.  Μα ποιοί εργάτες; Μηχανές τα φτιάχνουν πια! Τέλεια! Ούτε εγώ φταίω, ούτε οι εργάτες! Εκείνες οι κακές οι μηχανές φταίνε! Καμία ευθύνη σε κανέναν λοιπόν! Τυχαίο γεγονός εκείνης της τύχης, που μάλλον κάποια μηχανή θα τις φτιάχνει κι αυτές, γιατί εγώ δεν έχω δει κανένα κατασκευαστή τυχών. Τυχαίο γεγονός....Μάλιστα. Σα να λέμε αφηρημένα συγκεκριμένο. Αν το πασπαλίσεις με  λίγη ουσία, μη σου πω ότι βγάζει και νόημα.
Άκουσέ με. Όχι εσύ. Ναι ναι...εσύ! Δε θέλω να πετάξεις το νεροπίστολο. Μπορεί και να σου χρειάζεται. Εγώ θέλω να πετάξω το μαχαίρι. Δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ. Θα το βάλω στο σεντούκι κι εγώ θα πάω σε κίνο το σπίτι. Και θα σε κοιτάξω στα μάτια. Με τα μάτια μου!
Σ ευχαριστώ!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=1iExbJqlZiA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου